dimarts, 16 de setembre del 2014

Quins deu llibres m'emportaria a una illa deserta? (Isàvena Opisso Atienza)


( Més que els deu llibres de la meva vida, són els que estava llegint en deu moments transcendentals de la meva vida).

1- La néta del senyor Linh - Philippe Claudel (N CLA)
2- Emigrantes - Tan Shaun (C TAN) 
3- Rigoletto / libreto de Francesco Maria Piave basat en Le Roi s'amuse de Victor Hugo (782 Ver) 4- La Caverna - José Saramago (N SAR)
5-La muntanya màgica - Thomas Mann (N MAN) 6- Las vías de creación en la iconografía cristiana - André Gravar (7.04 Gra) 7- Te deix, amor la mar com a penyora - Carme Riera (N RIE)
8- Un Altre got d'absenta - Tina Vallès (N 833 Val)
9- Anna Karènina - Lev Tolstoi (N TOL)
10-Viajes de Kásperle - Josephine Siebe (I*** Sie)

1 comentari:

ANNA ha dit...

anna-historias.blogspot.com .

Et deixo el meu blog de poesia per que em digis que et sembla gracies